کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

همه چیز برایم گنگ است. اینجور زندگی را تجربه نکرده بودم. صداها درهم و برهم با یک سوت ممتد، انگار در چاهی افتاده ام و مردم از بالای آن با من حرف می زنند. آن هم با صدای آهسته. همه چیز می پیچد. وای کی تمام می شود این دردسر آزاردهنده؟


کیپ نوشت: از روز چهاشنبه پیشین، دچار گرفتگی گوش چپ شدم. علتش ... الله اعلم! 

  • میم مثل من

نظرات  (۳)

اوه اوه .. من یه بار تو هواپیما دچارش شدم چند ساعت بیشتر نبود اما واقعا کلافه شدم .. خوب شید زودتر انشاالله
پاسخ:
منم فکر می کردم اثر هواپیمای هفته قبلشه اما خب نبود. خدا رو شکر بلا دور شد. ممنون
  • علی مسعودی
  • امیدوارم زود خوب بشی. ایشالا طوری نیست و زود برطرف میشه. منم چند سال پیش اینجوری شدم ولی خب دو سه روز بیشتر نبود. آدم کلافه میشه
    پاسخ:
    دقیقاً. آمین
  • الـ ه ـام .ع
  • انشالله شفای عاجل...
    پاسخ:
    ان شاالله. ممنون