کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

سلام دوباره به بلاگ دات آی آر

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

بلاگفا  ....

بدرود تا همیشه زمان

ای حسرت پنجره ی اتاق

خانه از نبودنت آذین بسته

این وقت کشی پایانی ندارد!



صرفاً به عنوان دفترچه خاطرات قدیمی از بلاگفا یاد خواهم کرد و زین پس تراوشات ذهنی ام در اینجا خط خطی می شوند!

  • میم مثل من

نظرات  (۵)

ممنون از اینکه آدرس جدید رو دادی. واسه ما فرقی نداره کجا باشی
پاسخ:
واسه ما فرقی نداره هرجا باشیم شب نشینیم
خوش آمدی باز هم به اینجا... ایشالا روز به روز بروز بشی
پاسخ:
مرسی
ان شاالله
چه کامنت دادن اینجا راحته
پدری ما از ما دراورد علیرضا شیرازی :((((((((
از همه بدتر اینه نمیذاره وبای دیگه رو لینک کنی
فقط قالباشو دوس ندارم همه شونو دیشب دیدم :(

پاسخ:
بله. البته بنظر من کامنت دادن در اونجا راحت تر بود (به جز ایرادات سخت افزاریش)
من هم قالب هاش رو دوس ندارم
  • گورزاینده !!
  • من وبلاگم رو به بلاگفا منتقل نکردم، کلا انگار فراموشش کرده بودم یک مدتی!
    سلام!
    پاسخ:
    سلام.
    خوشحالم از حضور دوباره ات
    بالاخره  دل و زدید به دریا ..
    پاسخ:
    اوهوم...زدیم به سیم آخر، دیوونه شدیم ;)