کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

آستانه ی تحمل!

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

من (با اعصاب خط خطی) :  مهدی جون، تو این یکسال اخیر واسه تاسیساتت هیچ غلطی نکردی؟ می خوام گزارش رد کنم!


مهدی (با خنده) : خخخخخخخ، نه عزیزم!


من (با اعصاب خط خطی تر) : خنده واسه چی دیگه؟!!!!


مهدی (خندان تر) : بالاخره تونستم بعد از هشت سال کلامت رو عوض کنم، فردا تمرین کن به جای هیچ غلطی نکردی بگو هیچ گ...ی نخوردی!

  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۸)

فامیلتونه؟
پاسخ:
اصلا!
باید که دوستانت را عوض کنی!
پاسخ:
نه خیر، باید کمال همنشین اثر کند!
  • علی مسعودی
  • مسافرت لازمی با این کارات!
    پاسخ:
    وا... نه عزیز دل برادر! مساله ای نیست! درست میشه آسون
    اگه اینطوری دوست داره خخخ همونو بهش بگید !
    پاسخ:
    ای بابا، خو نمیشه که هرکی هرچی دوست داشت بهش بگیم!  ;)
    هرکسی به رفتارش باید
    :)))))
    خیلی باحال بود
    پاسخ:
    باحال نبود اتفاقاً. تلخ بود!
    عجب ....
  • مریم بانو
  • خخخخخخخ
    خب به جاش بگو هیچ شکری نخوردی! 
    پاسخ:
    آره
    اونم کاربردیه!

  • النا بانو
  • چه بی ادب :|

    پاسخ:
    اه اه اه