کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

شورش را در آورده اند!

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

.

.

.

.

.

.

اعتراض گسترده برخی مردم و عذر خواهی مکرر مسئولین بابت برنامه فیتیله !!!

  • میم مثل من

سوسایتی

نظرات  (۵)

  • علی مسعودی
  • همیشه از یک طرف بوم باید بیفتیم!
    عموهای فتیله ای.........منکه خیلی دوستشون دارم پای این ارادت قلبی فکر کنم بشه اشتباه غیر عمد را بخشید ......نیازی به اینهمه جنجال نبود ....
    پاسخ:
    درسته... متاسفانه هیاهوی الکی به راه افتاد
    قبول کنید که کارشون خوب نبوده :(((((
    پاسخ:
    ولی من نوشتم کارشون خوب بوده؟!!
    یه جورایی با آذری زبان ها نسبت دارم اما احساسم می گه این نمایش اونقدر اشتباه نبود که جار و جنجالش کردن. حداقل اینه توهینشون غیر عمدی بوده
    پاسخ:
    اتفاقا چند تا از دوستان خیلی خوب من آذری هستن

    منم همینو می گم، اگه اشتباهی مرتکب شدن در اون حد نبود که بزرگش کردن

    همه ما یک وطنیم... توهین به آذری ها توهین به همه ماست
  • یک ایرانی وطن دوست
  • سلام ، واقعا
    پاسخ:
    سلام 
    بله!