کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

به کدام هیچ شباهت دارم؟

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

- ععععهههه، این آقا رو ببین. همون بازیگرس

- ببینم ، ببینم ... وااااای،  آره. اسمش چی بود؟

- نمی دونم ، همون که تو اخراجی ها بازی می کرد دیگه

- آییییییی. آره. خودشه

- - سلام سلام سلام


این بار مرا با چه کسی اشتباه گرفته اند! مدام فکر می کنم و لیست بازیگران اخراجی های 1 و 2 و 3 را مرور می کنم. نمی دانم، فقط شبیه ارژنگ امیر فضلی نباشم ... معتاد و زوار در رفته!

  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۸)

عکست رو بذار ما بگیم به کدوم هیچ شبیهی! :))
چقدر جالب. خودمونیم. واقعاً شبیه کدومشونی؟
پاسخ:
نمیدونم واقعاً. موندم توش
  • علی مسعودی
  • :))))
    کامبیز دیرباز... ته چهره تون شبیه به همه ;)
    پاسخ:
    امین حیایی چطور؟ ;)
    وا چه جالب!
    پاسخ:
    آره
    البته جالب تکراری
    نکنه واقعا تو سه گانه اخراجیها بودید و نمیگید......زود باشید اعتراف کنید لو رفتید.....
    پاسخ:
    لو رفتم دیگه
    احمد ایراندوست رو که میشناسین؟
    اینم یه جورشه خب 
    البته شاید همه اشتباهی ایم. تورفقط میدونی. ما بیخبریم
    پاسخ:
    همه رو دیگه من نمی دونم! ایشالا هرکس درست باشه جای خودش
    ارژنگ امیر فضلی =))))))

    باحاله ها.تاحالا کسی منو با کسی اشتباه نگرفته
    پاسخ:
    اتفاقا تا حالا منو با خودم درست نگرفتن، همش اشتباهی ام!