کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

خرج اضافه!

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ق.ظ

هرچه خانم می گفت، آقا می خرید. آن هم از بهترین محصولات موجود. آخر سر یک ماشین دربست کرد و عیالش را فرستاد منزل. خودش حساب کتاب کرد و رفت. مشتری همیشگی دایی بود. وقتی می آمد خیلی شیک و تر و تمیز با یک دشداشه بلند طوسی ... دو خانم که نظاره گر خرید آنها بودند با لبخند گفتند خوش به حال زنش. ببین چطور واسش خرج می کرد. کاش شوهرهای ما هم یاد می گرفتن. دایی هم گفت ایشالا وقتی زن سوم رو هم گرفتن یاد می گیرن. لبخند روی صورت خانم ها خشکید. آب دهانشان را قورت دادند و گفتند شوهر ما غلط می کند برای ما خرج اضافه بکند!

  • میم مثل من

سوسایتی

نظرات  (۱۲)

  • جنگل بارونی
  • یعنی از اومدن من خوشحال نشدید؟؟؟؟؟ 😁😡🤔☹️☺️
    پاسخ:
    شما نرفته بودین که بخواین برگردین خو ;)

  • مریم بانو
  • چه غلط های اضافه! 
    پاسخ:
    به ما چه؛ هرکی با خودش!
    هیچی ندارم بگم در مورد این پست .....ظاهرا میان مردم جنوب چیز عجیبی نیست داشتن چند همسر
    پاسخ:
    هرچند مشت نمونه خروار نیست اما عجیب نیست!
  • آدم برفی
  • هرگز نشه فراموش لامپ اضافه خاموش! جرات داری تو خونه تعریفش کن

    من اومدم. سلام
    چه کردی! اینجا کجا، اونجا کجا، چقدر همه چی عوض شده، چقدر بزرگ شدی. خونه نو مبارک. البته کلبه قبلی بهتر بودها. اینجا یه جوریه. شاید من عادت ندارم البته
    پاسخ:
    سلاااااااااام. وااااااااای. شوکه شدم! قبلش یه خبری چیزی بده می خوای بیای، رسیدن به خیر. خدا قوت. 
    می گفتی فرش قرمز پهن کنیم واست. ;)
    ممنون، اونجا دیگه داشت هی می ترکید. اینجا منم بلاگفا رو بیشتر دوست دارم اما چی بگیم والا!
    خوشحال شدم از آمدنت



    :)))))
    خیلی دلم سوخت واسه اون خانم های آخر قصه
    البته درس ادبی بود واسه تو
    پاسخ:

    پس چرا می خندی. گل پسر

     

    وا چ درس ادبی!!!

  • خانم الف
  • ای خدا !
    این علاقه هه ... 
    نچ ://
    پاسخ:
    چشه خب، علاقه س !!!
  • جنگل بارونی
  • سلام
    کاری به درست و غلط یا خوب و بد بودن اون مرد سه زنِ ندارم.. اما خیلی بهتر از بعضی از آقایون رفتار کرده.. آقایونی که به ظاهر فقط یه همسر دارن اما در خفا با خانم های متعددی دوست! هستند.. حلال خدا رو حرام کردند و حرامش رو حلال.. 
    پاسخ:
    سلام

    خب مسائل زیادی هست که ما بی خبریم و واسه همین قضاوت نمی کنیم، خوب، بد، غلط، درست، حتی حلال، حروم البته همین قضیه واسه خانم ها هم صدق می کنه
  • علی مسعودی
  • داییت خیلی باحاله
    :))
    یاد بگیر. از مردم یاد بگیر چطور خرج می کنن. ;) 
    پاسخ:
    بهترین دایی دنیاس

    عمراً، من غلط بکنم از ان چیزا یاد بگیرم
    عوض سه تا زن عقدی،میرفت یه زن صیغه میکرد بهتر نبود ؟چند مدل بچه درست نمیکرد بعدا سر ارث و میراث بیفتن به جون هم:|
    پاسخ:
    من اطلاعاتی در این خصوص ندارم خب! حلالش باشه
    خیلی خندیدم :))
    دمش گرم واقعا
    پاسخ:
    روزی خودت کنه
    علاقه ؟ :|| اون علاقه دقیقا بخوره وسط فرق سر آقایون ):
    پاسخ:
    خو این طرز برخورد با احساسات مردم است؟! 
    من نفهمیدم چی شد؟خانمی که همراه اون آقا بود زن سوم بود یا زن اول بود و آقاهه داشت حق السکوت میداد؟
    پاسخ:
    ایهام داشت دیگه
    حق السکوت ؟ نه بابا، از روی علاقه بود دیگه