کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

بچه مثبت

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

جلوی آینه بودم که صدایم زد. برگشتم پشت میز. فرم ثبت نام مشترکین تلفنی را نشانم داد.... باید اینجا را امضا کنم؟ گفتم بله، البته اگر بلد نیستید، استامپ هم داریم! نیشخندی زد و گفت نه بابا! بهت نمی آید باحال باشی ، آخه قیافه ات خیلی بچه مثبتی است خواهرزاده! بچّه مثبت...!


وقتی رفت، به فکر رفتم. باحالی ربطی به بچه مثبت بودن دارد؟! باحال هستم؟ بچه مثبت چطور؟!!! برگشتم جلوی آینه و فکورانه در خودم خیره شدم!

  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۵)

  • علی مسعودی
  • بچه مثبت مثبت مثبت باحال
    پاسخ:
    آینه آینه آینه
    ;)
    خودت بهتر از هرکس دیگر می دانی باحال بچه مثبت هستی یا نه! البت نادیده، باحالی مثبتت را کمی تشخیص می دهیم. ;)
    پاسخ:
    ها، اینم حرفیه
    تا منظور از باحال بودن چی باشه دقیقا؟؟؟وگرنه که شوخی های بچه مثبت ها همچین بامزه تر و باحال تره
    پاسخ:
    چی بگم والا! روایات مختلفن
    به نظر من تنها آدمهای مثبت میتونن باحال باشن.
    پاسخ:
    محترم است
  • آدم برفی
  • آن وقت این اتفاق ناگوار در کجا افتاده؟ البته هرکس تو را بچه مثبت می خواند شیطنت هایت را ندیده است! اینجا هم که شکلک ندارد. اه
    پاسخ:
    ناگوار بود واقعاً؟؟؟ بابا تو دیگه کی هستی

    آره واقعاً، همه خوشیمون همون شیطنت ها بود... بیسکوئیت گلی. :))))

    شکلک ندارد، دلچسب هم نیس