کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

کفش های میرزا نوروز

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ
پنجشنبه قبل، ماشین  را از کارواش بردم لوکس خودرو. روکش ها و کف پوش را عوض کردم. دور فرمانی جدید گرفتم و سر و رویی به آن کشیدم. آن زیرمیزها ، فلش و حلقه و کنترل ضبط ماشین پیدا شد. فلش نقره ای خوشگلم گم که می شود از جاهای دیگر پیدایش می شود. دوباره گم می شود ولی در نا امیدی یکهو سر و کله اش پیدا می شود.درست مثل کفش های میرزا نوروز. با ماشین تر و تمیز شده رفتم بازار. وقتی برگشتم دیدم از خدا بی خبری، رکاب ماشین را زده و رفته!!! ما که نمی گذریم، خدا نیز نمی گذرد!

زیرنویس:
تفأل حافظ : مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی / پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی
تراک نوشت : از نفس افتاده بودم ... اومدی / راهمو گم کرده بودم ... اومدی
شخصی نوشت : ماموریت یک روزه به تهران. همایشی خسته کننده، سر زدن به یک دوست خوب
هوا نوشت : خاک عالم بر سرمان است باز هم فریادرسی نیست
سی.یا.سی نوشت: ای کاش می شد به تهران بروم برای رای دادن، افسوس
  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۶)

ماهمو گم کرده بودم.... اومدی!
پاسخ:
اومدی زندگیمو مثل زندون کردی!
آخ ببخشید
یه ترانه دیگه بود
:))))
  • علی مسعودی
  • عجب فلشی! خب جای دیگه رو انتخاب کن واسه رای دادن. شاید برسی و بری. کو تا تهران!
    پاسخ:
    نمیخواااااااام. خخخخخ
    نکنه حلقه ات گم بشه از جای دیگه سردربیاره ;)
    بازم خاک داشتین؟

    پاسخ:
    وای وای وای. 

    اوهوم. خاک زیاد
    هر بلایی سرت اومد نفرین من بود 
    پاسخ:
    هر بلایی سرم اومد همه زجری که کشیدم همه رو به جون خریدم ولی از تو نبریدم ;)
    اخ اخ پس دزد به شما هم زد ...شما ماشین تکونی کردیدا ما هم که خونه تکونی میکنیم از این اتفاقا برامون میافته چیزایی را پیدا میکنیم که بسی خوشحال میشیم ....هوا نوشت شامل شیرازم هست اما نه به شدت اونجا...خیلی اوضاع هوا اونجا بده تصاویرشم از تلویزیون ادم را وحشت زده میکنه سنگینی و الودگی هوا از پشت شیشه تی وی هم مشخصه خدا به دادتون برسه ...نمیدونم چرا هیچکاری هم نمیکنن ...
    چرا تهران رای بدید ؟؟؟
    تفال و تراک بینظیر بودن ...

    پاسخ:
    فقط خدا به دادمون برسه

    تهران... چون اونایی که قبول دارم اینجا نیستن!
    هرکی تو شهر خودش رای بده ،بهتر نیست؟ تراک نوشت عالی بود ;)
    پاسخ:
    در شهر سراغی نداریم