کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

تو مو می بینی و من پیچش مو!

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

همکار شهرستانی ام را توی خیابان با دخترش دیدم، ماشالله چه دختر زیبایی داشت. اصلاً بهش نمی آمد اصلاً. فردا که قضیه را برای همکارم تعریف کردم گفت خب خودش هم بدک نیست. خوشگله. بیشتر که دقت کردم فهمیدم اوهوم. خودش هم خوش قیافه  ست. به خصوص اگر سبیل هایش را بزند که دیگر نگو!

  • میم مثل من

سوسایتی

نظرات  (۵)

چشاتو درویش کن برادر من!
پاسخ:
واسه همکارمون؟ :)))
  • علی مسعودی
  • :)))
    عالی بود
    پاسخ:
    وا... جدی؟
    دختر کو ندارد نشان از پدر
    تو بیگانه خوانش مخوانش دخمل بابا...☺
    پاسخ:
    اوهوم!!!
    نکنه تو هم سبیل داری؟
    پاسخ:
    چه ربطی داشت برادر من! خخخخ
    معمولا دخترا شبیه پدرا و پسرا شبیه مادراشونن :)
    پاسخ:
    شاید