کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

Her

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

ده روز طول کشید تا او را دیدم. هر شب چند دقیقه نگاهش می کردم و از زور خستگی خوابم می برد. اما بالاخره این فیلم را دیدم. پیشنهاد خوب دوست عزیزم بود. من هم پیشنهادش می کنم

...

امروز سه کتاب از جلال آل احمد خریدم. خدا کند مثل فیلم نگاه کردن، نخوانمشان!

  • میم مثل من

نظرات  (۵)

چه عالی! هیچ لذتی بالاتر از کتاب خوب خوندن نیست واقعا
پاسخ:
اوهوم. واقعا و دقیقا
ایرانیه؟
پاسخ:
خیر! از خارچ اومده
سرگذشت کندوها و دید و بازدید را خوندم من که خیلی خوشم اومد مخصوصا از سرگذشت کندوها ....فیلم را هم میگیرم و میبینم....
پاسخ:
اوهوم...
گفتم چی رو دیدی آخه. اینم تعریف کردن بود ؟
ولی کتاب رو سریع بخون. بهتره
پاسخ:
خخخخخخ

کتاب رو سر حوصله میشد خوند. فیلم رو باید یه دفعه نگاه کرد
اسم کتابها؟
پاسخ:
سه تار، دید و بازدید، سرگذشت کندوها