کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

ترمز!

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

داشتیم رکاب می زدیم. گفتم سرعتت را کم کن ولی ترمز نگیر، انرژی زیادی می خواهد بعد از ترمز گرفتن!

گفت باشد

گفتم علت موفقیت مایکل شوماخر را پرسیدند. گفت لحظاتی که بقیه رانندگان ترمز می گیرند، من گاز می دهم.

گفت خب؟

گفتم البته تو گوش نگیر، بنده ی خدا، داشت اسکی بازی می کرد. باید ترمز می گرفت ... نگرفت. الآن مدتهاست در کما بسر می برد. در زندگی گاهی لازم است ترمز هم بگیری!

  • میم مثل من

سوسایتی

نظرات  (۵)

تو که ماشالله پرواز می کنی. ترمزت کجا بود
پاسخ:
اون پرواز مال وقتی بود که بعضیا نمی دونستن باک ماشین کدوم وره! ;)
وقت اسکی بازی کردن چطور ترمز بگیرد؟!
پاسخ:
اونش خیلی مهم نیست. مهم نتیجه داستانه ;)
آخرش رمز موفقیت گاز دادن یا ترمز گرفتن؟
پاسخ:
هرچیزی جای خودش کار خودش
خوب بود این پست
پاسخ:
مرسی
درسته...
پاسخ:
بعله