کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

مدیر مدرسه

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ
مدتیست دارم فکر می کنم اگر مدیر مدرسه می شدم چه می شد! چقدر به این کار علاقه دارم ولی تحویلش نمی گرفتم! احتمال قریب به یقین موفقیتش بیشتر از مهندسی بود!
  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۷)

اونوقت فکر میکردین اگه مهندس میشدین چی میشد؟؟
پاسخ:
شدیم خب
اتفاقا اصلا با روحیاتت جور در نمیاد
پاسخ:
خوبم در میاد ;)
مثل خیلی کارهای دیگه که بهشون بی محلیم و جای دیگه ایم
پاسخ:
شایدم
یعنی حقوقش بیشتر از مهندسیه؟
پاسخ:
حقوق بحثش جداس. علاقه رو عرض کردم
مدیر مدرسه....منو یاد کتاب مدیر مدرسه جلال ال احمد انداختید ...
مدیر مدرسه بودن که خیلی خوبه ولی اعصاب درست و درمون میخواد مخصوصا با کارای عجیب و غریب بچه ها
پاسخ:
دوست دارم خو
مدیر مدرسه بودید بچه ها متنفر بودن ازتون و این اصلا خوب نیست ، همون مهندسی بهتره :)
پاسخ:
یعنی همه مدیر مدرسه ها منفورن؟!!!
مثلا چه می شد مهندس؟
پاسخ:
تو رو می فرستادم مدرسه استثنایی های درخشان ;)