کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

شهرزاد

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ق.ظ
تشکری داشته باشیم از تمامی عزیزانی که عکس آخر سریال شهرزاد را گذاشتند پروفایلشان، توی اینستا، فیس بوک، کانال تلگرام، گروه های واتس، وبلاگ، بک گراند موبایل، ویندوز، ما که هیچی ندیدیم ولی تهش را فهمیدیم! دیگر با چه رو و انگیزه ای تماشایش کنیم؟!
  • میم مثل من

سوسایتی

نظرات  (۸)

ولی بشین نگاش کن. اینم تجربه ایه دیگه
پاسخ:
شایدم
اتفاقا خوبه. کمتر حرص می خوری
پاسخ:
حرص خوردن داره مگه؟
خیلی خنده دار بود
پاسخ:
ممنون
هه هه هه هه
واقعا همچین کاری کردن؟؟ که چی بشه؟
من اگه بودم البته آخر داستانو جور دیگه ای تموم می کردم!
پاسخ:
چی بگم والا
سریال خوبیه ارزش دیدن داره ، از دست ندید .
پاسخ:
حتما
بازم عکس یه چیزی ...یکی از بازیگرای پروژه بعدی شهرزاد که ته داستانو کلا لو داده بود چند وقت پیش...
پاسخ:
عجب!!!
من هنوز قسمت جدید ندیدم ، کی با کی عروسی کرد؟
پاسخ:
عکسشو ببینین. همه جا زدن!
حالا آخرش چی شد؟ ;)
پاسخ:
عروسی کردن!