کلبه چوبی خیال

یک دشت بی نهایت سبز
یک آسمون صاف با اندکی ابرهای در حال گذر
و یک کلبه چوبی تنها
کافیست تا
خیالم را پر کند...!

بگو بارون بزنه

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

من که آسمون نخواستم

تو فقط بالمو نشکن

هرچی دادی و ندادی

آخرش گرفتی از من


نمی دانم گیر دادن به قشنگ ترین ترانه غمگین م و نم شدن گوشه چشم هایم, احساس را بهتر می کند یا داغون تر! خدا کند در پس بغض های لعنتی حضور, باران نیستی ببارد

بگو بارون بزنه این خونه دلگیره. بگو بارون بزنه ...

  • میم مثل من

اول شخص

نظرات  (۱۲)

  • علی مسعودی
  • تقویم تاریخ ...........
    پاسخ:
    دین دین دین دییییبیییین دیییییییین
    نماز و روزه هاتون قبول
    پاسخ:
    قبول حق
    سلام
    هستین؟ نماز روزه قبول. خبری نیس اینجا
    پاسخ:
    سلام
    هستیم ولی خسته ایم ;)
    از شمام قبول
    هنوز بارون نزده؟ کجایی ؟
    پاسخ:
    نچ!
    دقیقا همین جام
    ;)
    ترانه رو تازه پیداش کردم. چقدر درگیرش شدم و غمناک بود. دلگیری رو مضاعف می کنه. البته امیدوارم دلگیری شما تموم شده باشه
    پاسخ:
    بله. سوزناکه. سپاسگزارم
    سلام
    آقا چقدر تنبل شدی!
    پاسخ:
    :)
    عیدتون مبارک @-->--
    پاسخ:
    سپاس
    امیدوارم باران ببارد از نوع مهرباتی و خوشی
    پاسخ:
    از نوع مهربانی امیدوارم ;)
    خیلی غمگینانه بود
    پاسخ:
    واقعا راست می گی
    چه عجب نظراتش فعال بودن
    تلخ نویس شدیا. بارون نمیاد. دلگیری ات رو با تابستون پاک کن. میشه؟
    پاسخ:
    نچ. نمیشه. نمیشششششههههه
    :(
    چرا انقدر غمگین اخه؟؟؟
    طوری شده؟؟

    پاسخ:
    طورهای غمگین شده است دیگر
    چقدر این پست درد و غم بهمراه داشت :(((
    پاسخ:
    داشت...!